ordspilopper

Kickstart dit barns sprog i sommerferien

09.08.18
Nyt idékatalog giver dig 10 sjove lege, gode råd og masser af idéer til, hvordan du styrker dit barns sprogudvikling.

Kan sommerdagene med dit børnehavebarn nogle gange føles lidt lange? Når I har været igennem alt legetøjet, alle bøgerne, stranden, parken, museet, legepladsen og... og du har svært ved at finde på nyt? Så grib fat i nye lege, der styrker dit barns sprog!

Idékataloget "Ordspilopper" indeholder masser af aktiviteter, tips og interessant læsning med fokus på dit barns sproglige udvikling. Idékataloget er resultatet af erfaringer fra projektet ”Familiesprog for de 3-5-årige”, som er afviklet i samskabelse med lokale familier på Køge-, Gentofte og Stevns Bibliotekerne. Projektet er udviklet med støtte fra Slots- og Kulturstyrelsen.

De 10 sproglege i idékataloget er udviklet sammen med dagtilbud, tale-høre pædagoger og musiklærere i tæt samspil med forældre, bedsteforældre og børn mellem tre og fem år. Alle aktiviteter er altså afprøvet og udviklet i samarbejde med dem, det hele handler om!

Hent idékataloget "Ordspilopper" lige HER

Oprindeligt skrevet af Køge BIbliotekerne.