Udstilling: En skov af venskab

Forårets store temaudstilling er særligt for børn

Find dyrene, kig på stjerner i hulen eller opdag de hemmeligheder, skoven gemmer på.

Midt i Herlev Bibliotek er en birkeskov spiret frem og indbyder børn til leg, fantasi og fordybelse. Forårets store temaudstilling bygger nemlig på forfatter Stian Holes underfundige og poetiske billedbog ”Garmanns hemmelighed”.

En bog om sæsonens tema VENSKAB, hemmeligheder og hverdagsproblemer. Og så er den er i øvrigt oversat af forfatteren Naja Marie Aidt.

Kom med til åbning af udstillingen

Vi åbner officielt udstillingen om "Garmanns hemmelighed" lørdag den 8. februar klokken 10.30 – og I er selvfølgelig inviteret!

Peter Holst fra Det lille Turnéteater vil dramatisere historien, og imens smager vi på træstammer og saft fra skovens bær.

Når fortællingen slutter, fylder vi sammen endnu flere hemmeligheder i birkeskoven.

Det hele er for børn fra fire år. I behøver ikke billet, bare mød op.

En del af Fang Fortællingen

Udstillingen er skabt af scenograf Helle Damgaard som en del af projektet Fang Fortællingen, der er støttet af  Slots- og Kulturstyrelsen og Nordea Fonden.

SLKNordeaFang fortællingen

Stian Hole: Garmanns hemmelighed
  • Billedbog

Garmanns hemmelighed