Min konto

Du kan se, hvad du har lånt, og hvilke reserveringer du har på materialer fra biblioteket. Du skal bruge dit login for at komme ind på "Min konto". Du kan se, hvilket nummer du er i reserveringskøen, og om der er materialer, der er klar til at blive hentet og udlånt til dig.

Login giver adgang til at redigere og ændre dine data: mailadresse, telefonnummer eller pinkode tilknyttet din bibliotekskonto. Det er vigtigt, at du husker at rette oplysningerne, da vi bruger dem til at sende dig besked om afhentning af reserveret materiale, påmindelse om aflevering eller andre meddelelser. Det er også her, du kan sætte dine reserveringer i bero.

.

Du kan også se, om du har mellemværender med biblioteket og det beløb, det drejer sig om. Mellemværende er et gebyr, der tilskrives din konto, hvis du afleverer for sent eller kommer til at ødelægge eller bortkomme et materiale.

Skifter du postadresse, skal du kontakte biblioteket, da biblioteket ikke automatisk får besked om ændringer af postadresse.

Dine personlige oplysninger er opdelt i basisinformation, som ikke kan rettes online, og kontaktinformation som du selv kan rette online.

NB! Husk altid at logge ud efter endt brug.