Vil du give dit elektronikaffald nyt liv?

07.02.22
Så giv det til Demoteket på Herlev Bibliotek.

Demoteket på Herlev Bibliotek vil i 2022 byde indenfor til workshops, hvor man genbruger elektronikaffald til nye formål.

Vi vil derfor aftage dine kasserede elektroniske instrumenter, du kan blot aflevere det på Herlev Bibliotek.
Vi kan bruge elektronisk legetøj, motorer, kabler, musikinstrumenter, sensorer, højtalere, køkkenmaskiner, ledninger, magneter, chassiser, computere, tablets, gamle harddiske o.a.

Demoteket skaber et rum, hvor der både er plads til læring og fælleskab omkring brug og genbrug af elektronik. Det kan være alt fra små sjove anvendelser, til store kunstneriske eksperimenter.

Få et indblik i den forunderlige verden af elektronik, der omgiver os alle, gennem workhops og åbent værksted.

Læs mere om projektet på herlevbibliotek.dk/demoteket og facebook.com/2730.Demoteket