Digital Artikelservice - artikler direkte til din indbakke

20.04.15
Bestil gratis digitale kopier artikler fra Digital Artikelservice direkte til din indbakke. Du kan vælge mellem en lang række forskellige artikler fra eksempelvis videnskabelige tidskrifter eller mad- og livsstilmagasiner.

Herlev Bibliotek tilbyder dig nu Digital Artikelservice. Det betyder, at artikler fra danske tidsskrifter og magasiner mærket med ’bestil kopi’ på bibliotek.dk ,kan leveres direkte i din mailboks.

Man skal have en lånerprofil og være logget ind på bibliotek.dk for at kunne bestille artiklen. Se vejledning til at oprette en brugerkonto på bibliotek.dk her

Valg af favoritbibliotek/afhentningsbibliotek

Du skal vælge Herlev Bibliotek, som favoritbibliotek under "min side". Se hvordan du gør her

Hvordan gør du?

• Log ind på bibliotek.dk
  • Søg en artikel frem f. eks. "Azorerne fra a til z"
  • Du ser et rødt link bestil kopi i poster på næsten alle artikler og mange tidsskrifter
  • Klik på linket - (og log ind hvis ikke du allerede har gjort det)
  • Så får du at vide, om du kan få en digital kopi eller en printet
  • Klik på Bestil kopi

Se også vejledning på ekurser.nu

Hvor længe skal jeg vente på min artikel?

Den forventede leveringstid er 4 arbejdsdage, men ofte har du artiklen inden for nogle få minutter. Nemt og hurtigt!

Se også:  www.digitalartikelservice.dk