Magasiner fyldt med julestemning

04.12.17
Det er tid til julepynt og julebag, RBdigital er fyldt med inspiration til en hyggelig jul.

Skal du i gang med julebag og konfekt er der ideér at hente i disse, BBC EasycookBon AppetitTaste of Home eller Good Housekeeping

Er du til lækre indretningsblade, hvor der er kræset for julepynten, så er  25 Beautiful HomesElle DecorCountry Living  eller Living Etc værd at kigge i.

Sidst men ikke mindst er der julegave inspiration at hente i håndarbejdsbladene KnitsceneCross Stitch Crazy og Knitting & Crochet from Woman’s Weekly

Du kan finde mange flere magasiner på RBdigital, via Herlev Biblioteks hjemmeside.

Om RBdigital:

RB Digital (tidligere: Zinio) giver adgang til et stort antal engelsksprogede e-magasiner. Udvalget består både af populære ”bladre-magasiner” og mere hardcore fagtidsskrifter og spænder bredt fra The Economist og Science til National Geographic, Cosmopolitan, Country Living og Rolling Stone.

Bibliotekspakken består af 371 af de mest populære magasiner. Nyeste udgave af et magasin udkommer på RB Digital samtidig med den trykte version. Der er ikke loft på antal af udlån, så du kan læse så mange du har lyst til.

Sådan gør du:

Første gang skal du lave en profil via din computer. Du går på Herlev Bibliotek - netmedier - og finder RBdigital. Du logger på med cpr-nummer og bibliotekskode og opretter en profi l hos RBdigital. Derefter kan du evt. hente RBdigital appen i App store eller på Google Play.