RB Digital

Digitale magasiner i massevis - tag RBdigital med på ferie

13.06.18
Med RBdigital er det nemt at fylde tabletten med godt læsestof før rejsen

Sommeren står for døren. Hængekøjen venter. Kufferten er klar til at blive fyldt med sommertøj, solcreme og ferielæsning fra biblioteket.

Savner du inspiration fra det store udland og måske inspiration til nye rejsemål, så kig med i de lækre magasiner i RBdigital. Drøm dig væk til eksotiske rejsemål med Lonely Planet Traveller. Koralrev. Dybblåt vand. Snorkelferie måske?

I magasinet ”Practical motorhome” kan du lige nu læse beretningen ”Going wild in wales” eller læse om hvordan det er at tage sine kæledyr med på rejsen i et mobilhome.

I magasinet ”Taste and travel” kan du komme på verdensrundtur med dine smagssanser: Læse om New Zealand som vinland eller komme med til ”Food day” i Canada. Billederne er flotte og bjergtagende. Man kan nemt lade sig rive med.

I RBdigital finder du en masse lækre rejsemagasiner, men du finder også populære magasiner indenfor en bred vifte af andre emner. Er du vild med mode, indretning, madlavning, sundhed og fitness, business, gadgets?

Kig forbi RBdigital –  der er digitale magasiner i massevis. Der vil med garanti også være noget for dig og dine interesser.

Magasinerne er klar til download og du får adgang med dit bibliotekslogin. Se hvordan du gør

Biblioteket ønsker dig en rigtig god sommerferie - med RBdigital i bagagen :-)