Uundværlige links for forældre

06.06.13
.

De bedste sider til dig og dit barn.

Biblo.dk - børnebibliotekerne på nettet

eReolenGO - lydbøger og e-bøger for børn på farten

Bøger til børn - en blog om bøger til børn og unge, vedligeholdt af to yngre børnebogselskere med fagligheden i orden

Fine Spind - magasin og kalender om kultur til børn

Filmstriben - indgang til børnefilm af alskens slags via dit bibliotek

Mors apps - en verden af apps for børn. Find rundt i app-junglen, spil og læring.

De bedste læse-apps - bibliotekets anbefalinger

Matematikbogen. Ikke til at komme uden om, når der skal trænes. For 1. til 10. klasse, online og til print.

Børn i byen. Find rundt i Københavns kulturtilbud for børn og forældre.

Multidansk. Multidansk er en samling af sprogstimulerende materialer for tosprogede børn i indskolingen. Alle materialer skal bruges via internettet.

DUDA. Skal du hjælpe dit barn med lektierne, så gå ind her.

Kultur for unge. Vil din teenager ikke læse - så fortæl om Danmarks største site med anmeldelser skrevet af unge for unge.

Biblioteksvagten. Hjælp til store og små de fleste af døgnets vågne timer på mail, telefon eller chat. Søg også i gamle spørgsmål og svar.