Tilmeld dig bibliotekets nyhedsbreve

Herlev Bibliotek har et nyhedsbrev fuld af inspiration til læsning og oplevelser. Her får du blandt andet anbefalinger af bøger, spil og film og overblik over kommende aktiviteter.

Du kan få tilsendt nyhedsbreve om bibliotekets anbefalinger, aktiviteter og tilbud. Vi sender nyhedsbreve cirka én gang om måneden.

Når du tilmelder dig et nyhedsbrev, bliver du automatisk medlem af vores biblioteksklub eller familieklub.
Som klubmedlem får du rabat på billetter, adgang til særarrangementer og andre fordele.

Biblioteksklubber

Herlev Bibliotek har to medlemsklubber.

BIBLIOTEKSKLUBBEN er for voksne med interesse for bibliotekets kulturarrangementer og øvrige tilbud.

FAMILIEKLUBBEN er for børn og deres voksne, som har lyst til fælles oplevelser og aktiviteter på biblioteket.

Du får:

Nyheder om aktiviteter og tilbud direkte i din mailboks

Rabat på billetter til aktiviteter med betaling

Invitation til eksklusive arrangementer og konkurrencer kun for klubmedlemmer

Vi opbevarer din mailadresse sikkert, benytter den udelukkende til at sende dig nyhedsmails og videregiver aldrig din mailadresse til tredjepart.