Juleaktiviteter på biblioteket

04.12.23
Vi skruer godt op for julestemningen med tre aktiviteter for børn og deres voksne – besøg dem når som helst indtil den 23. december

Find nissen – en leg i reolerne

Nissen har fundet vej til biblioteket, men den har gemt sig godt! Så vi skal have hjælp til at finde den.

Gå på på jagt efter den frække biblioteksnisse, der gemmer sig blandt bøgerne i børnebiblioteket. Finder og afleverer I den til os, får I en lille lækker-ting som tak.

Lav jule-rullinger

Vær kreativ i vores rullinge-værksted, hvor vi laver en helt særlig slags julenisser – af toiletpapir- og køkkenruller!

Tag gerne nogle ruller med hjemmefra, så vi kan skabe en hel hær af mini-nisser sammen.

Ønskekort – del dine ønsker med Herlev

Gør dine juleønsker kendte ved at skrive dem på manilla-kort og hæng det på vores juletræ.

Lad julemagien sprede sig, og må alle dine ønsker gå i opfyldelse!

Alle aktiviteter står fremme til og med den 23. december. I kommer bare forbi, når det passer jer.

Vi glæder os til at se jer alle på biblioteket.

Rigtig god jul!