Sommer-krea på biblioteket

Drop ind til små, hyggelige aktiviteter

Sommeren over kan I fordybe jer i en række små, skiftende krea-aktiviteter for børn og deres voksne.

Vi sætter materialer og inspiration frem, og I kan bare droppe ind, når det passer jer.

Uge 25-33: Klip en solskærm

Den store læsekonkurrence Sommerbogen er i fuld gang! Men det kan være svært at læse med sol i øjnene… Kom forbi biblioteket og klip jeres helt egen smarte solskærm.

Vi glæder os til at se jer med dem på!

Uge 26-27: Mal på sten

Tag en sten med eller vælg en fra vores samling og udforsk din kreativitet. Vi har maling og tusser klar til brug, og kun din fantasi sætter grænser.

Uge 28-30: Læg en brik

Udfordr din hjerne og læg en eller flere brikker i vores kæmpestore puslespil! Mon vi sammen får det hele lagt?

Uge 31-32: Farvelæg dit eget bogmærke

Kom og farv dit eget, personlige bogmærke! Vi har farveblyanter og forskellige materiale til rådighed, så du kan skabe et unikt bogmærke, der passer til netop din sommerbog.