Nyt om bibliotekets søgesystem

08.09.16
Vær opmærksom på at der er sket små ændringer siden biblioteket fik nyt søgesystem.
  • Hvis du leder efter faglitteratur på biblioteket, så kan det være svært at se, hvor bogen befinder sig - henvend dig til personalet, så hjælper vi gerne. Eller reserver bogen, så finder vi den frem til dig hurtigst muligt.
  • Det er ikke længere muligt at forny sine lån på SMS. Man kan forny sine lån via Herlev Biblioteks hjemmesiden. Log ind med cpr. nummer og pinkode. Gå ind på "Min konto" .
  • På hjemmesiden vil se ud som om, der er nul reserveringer på alle materialer. Desværre kan man ikke regne med den besked. Hvis du vil være helt sikker på, at din bog, cd, film eller spil er hjemme, eller du vil vide, hvor mange reserveringer, der er, så skal du henvende dig til biblioteket - enten via nedenstående formular eller på telefon 4452 5700

Oplever du problemer, når du bruger bibliotekets hjemmeside, må du meget gerne kontakte os via nedenstående formular.

BEMÆRK!: Indsæt aldrig CPR-nummer eller følsomme oplysninger i formularen. Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik.