Bibliotekets app

Sms-fornyelse udgår

23.11.22
Fra mandag den 2. januar kan du ikke længere forny dine lånte materialer per sms. Du kan i stedet forny via appen Biblioteket eller bibliotekets hjemmeside

Fornyelse af lån på sms går galt for mange, og biblioteket har fået nye og bedre muligheder for at forny.

Derfor skal man fra den 2. januar forny sine lånte materialer i appen Biblioteket eller på bibliotekets hjemmeside.

Du kan også stadig ringe til eller besøge biblioteket og få hjælp  til at forny dine bibliotekslån.

Hent appen Biblioteket i App Store eller Google Play

Når du har hentet appen Biblioteket i App Store eller Google Play, skal du vælge din kommune og derefter logge ind.

Login er det samme, som du bruger på vores hjemmeside eller ved udlån på vores selvbetjeningsmaskiner: Cpr.nummer og din kode.

Reserveringer og påmindelser fortsætter på sms

Du vil stadig modtage sms'er, når du kan hente dine reserveringer, og du vil også få påmindelser om aflevering.

Vi sender kun sms'er, hvis vi har dit mobilnummer. Det kan du tilføje eller fjerne under din profil på vores hjemmeside.