Subkult 2015

16.01.15
Planlægningen er gået i gang ...

Arbejdstitlen på årets Subkult, der afholdes torsdag d. 29.10. er "Dream Worlds", og vi sætter fokus på virtuel virkelighed.

Vi vil gennem leg, læring og oplevelse gå bag om den nyeste digitale udvikling og være med til at give publikum lyst og evner til at bruge de nyeste digitale tiltag. Vi arbejder f.eks. på at kunne præsentere interaktive videogames, Oculus Rift (Virtuel Reality-briller) og udendørs dronekunst.

På musiksiden satser vi på at finde noget iørefaldende synth-pop.

Vi afholder i år workshops i samarbejde med Kildegårdskolen og Herlev Gymnasium.

Mad og drikke er en naturlig del af Subkult, så du kan roligt regne med at få kildet alle sanser, så glæd dig til efteråret.

Bliv en baby med Oculus Rift. Klip på Youtube

Eksempel på dronekunst

Eksempel på interaktivt videogame

Har du lyst til at deltage, noget du vil vise eller nogle gode ideer, er du velkommen til at kontakte Claus Thurøe på Hjortespring Bibliotek, 44525690, ct@herlevbibliotek.dk