Subkult 2017

07.04.17
Subkult 2017 vil i år foregå d. 26. oktober og tager udgangspunkt i årets tema ”Mørke”, dels gennem fysiske indslag, dels gennem en abstrakt verden. Kom og gå en tur i kælderen (hvis du tør), hør en Glassymphony eller oplev ildkunst i mørket.

Du kan besøge Den Mørke Kælder på Herlev Bibliotek. Eventyrridderne og frivillige vil omdanne og befolke den 200 m2 store kælder under biblioteket til en blanding af et realitygame og en zombieverden. Du kan vælge at løse en opgave eller bare gå en aftentur i Mørket.

Oplev Duo Demona opføre deres Glassymphony. Duoen består af Nour Fog og Maj Bjørnholdt Kjærsig.
Duo Demona vil spille en koncert ved hjælp af glas, Theremin, indspillede lyd på båndoptagere, deres stemmer o.a.
De skaber en dystopisk og melankolsk stemning.

Se Fabian Ildartist lave ildkunst med Ild Poi. Fabian vil i sin performance skabe lange cirkler af ild i mørket rundt om sig selv til figurer og tegn.

Prøv Oculus Rift eller Virtual Reality-briller, når Copenhagen Game Collective stiller op med spændende 3D games. Du kan prøve vores installation med VR-briller på, så oplevelsen bliver 4-dimensionel.

Unge kunstnere fra Billedskolen vil skabe en udstilling, som handler om Mørke.

Du vil bl.a kunne opleve:
17.00              :    Fernisering Herlev Billedskole
17.30-21.30 :   Oculus Rift eller Virtual Reality v. Cph. Game Coll.
19.15-22       : ”Den Mørke Kælder” under Herlev Bibliotek
                               v. Eventyrridderne + frivillige
19.30             :  Ild Poi Performance af Fabian Ildartist
20.00             :Duo Demona
20.30             : Musik, (undervejs)
21.15             : Ild Poi Performance af Fabian Ildartist

Programmet ligger pt ikke fast.